Dlaczego blog ?

Przyznaję, jest to eksperyment wynikający nie tylko z chęci zrobienia eksperymentu. Kwestia stworzenia profesjonalnej strony internetowej też nie jest znaczącym argumentem. Wynika to przede wszystkim z pewnego przekonania, poprzedzonego oczywiście swego rodzaju analizą problemu, przekonania o tym, że szeroko pojęta sieć coraz bardziej się personalizuje. A skoro tak, to dlaczego serwis internetowy firmy ma pozostawać tylko suchym portfolio? Tym bardziej jeśli firma zajmuje się usługami, czyli nie sprzedaje powielanego produktu, któremu można zrobić zdjęcie i opis techniczny. Tym bardziej jeśli firma zajmuje się takimi usługami, gdzie znaczącym elementem oprócz doświadczenia i profesjonalizmu jest charakter usługodawcy. Tym bardziej wreszcie, jeśli firma zajmuje się usługą, której efekty pozostają z klientem na co najmniej kilka lat. Dlatego właśnie jako architekt wnętrz postanowiłem podjąć ryzyko i przeprowadzić eksperyment, dlatego właśnie postanowiłem zamiast strony firmowej stworzyć firmowego bloga.


Czy to naprawdę wyszło aż tak patetycznie ;-)